Livrarea produselor (termen de livrare – transport – asigurare)
Produsele se livrează în limita stocului disponibil.
Termenul de livrare al comenzilor este de maxim 5 zile lucrătoare de la data confirmării plății (transfer bancar) sau confirmării telefonice (ramburs). Termenul de livrare poate fi diferit în funcție de locație dar nu depașește 5 zile lucrătoare.
În cazul în care doriți să modificăm un produs vă rugăm să ne contactați.
În cazul bijuteriilor cu pietre prețioase care vor suferi modificări, termenul de livrare este de maxim 2 zile lucrătoare de la data confirmării plății (transfer bancar) sau confirmării telefonice (ramburs).
Pentru bijuteriile modificate prețul final rămâne același care este afișat pe site, cu excepția anumitor modele de brățări (de exemplu: modelul tenis) la care dimensiunea scade considerabil (mai mult de 1 cm). Prețul final (aproximativ) va fi comunicat prin e-mail cumpărătorului și în cazul în care acesta este de acord atunci se încep procedurile de modificare ale bijuteriei.
Nu livram produse în afara teritoriului României.
Livrarea se face prin curier rapid (exclus Poșta Română – Priori Post) la adresa de livrare a clientului.
În cazul în care aveți alte observații pe care ați dori să ni le spuneți, referitoare la comanda dumneavoastră, puteți să le scrieți în câmpul “Informații suplimentare” (de exemplu: ore de livrare, puncte de reper), înainte de finalizarea comenzii.
În ziua în care produsul va fi expediat veți fi înștiințat prin e-mail. Vă rugăm să vă asigurați că este cineva prezent la adresa de livrare pentru a prelua produsul și pentru a semna actele de primire și/sau pentru a plăti suma ramburs, dacă este cazul. La livrare vă rugăm să vă asigurați că produsul este ambalat, integru și este însoțit de documentele de proveniență. Orice reclamație ulterioară iese din aria de responsabilitate a Bob S. Marian Întreprindere Individuală.
Garantam livrarea la timp a produselor. Ne rezervam dreptul de a întarzia sau anula livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente de noi (incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești).
Coletul pe care îl primiți trebuie să conțină: produsul și ambalajul acestuia sigilat, documentele de proveniență, certificatul de garanție (în cazul bijuteriilor cu pietre prețioase), certificatul care atestă caracteristicile diamantelor (în cazul pietrelor prețioase montate și în cazul pietrelor prețioase nemontate), după caz.
Fiecare comandă este complet asigurată pe timpul transportului.
Cheltuielile cu transportul produselor sunt suportate de către client.
Cheltuielile cu asigurarea transportului produselor sunt suportate de către firma noastră.